Boldog születésnapot a Babáknak, élmény szülést a Mamáknak...

Placenta

Placenta

Csíkosék

A terhességi teszt pisilés bajnoka... :D

2015. június 18. - Giovanotti78

Február 21. a sorsfordító nap az életünkben. Épp az Omar Bashir koncertre készülök, bodorítom a hajam. Amikor is a kutya gyerekeim majomkodnak körülöttem és magamból kikelve leüvöltöttem az égnek álló fülüket - francia bulldogok - és még el is pityeredtem, annyira megsajnáltam őket. Ajjajjj, mitől vagyok ilyen hisztis??? Csak attól, hogy egy hét és egy nap múlva meg fog jönni...

Valami azt súgta, hogy ez most egy más fajta hisztéria volt, nem a megszokott. Általában tartok itthon tesztet, miért ne, elfér. Követtem a használati utasításban leírtakat és lám, két csík II egymás mellett... Először kis infarktus, majd előkapom a második tesztet, hisz lehet gyártási hibás, lejárt a szavatossága, szimplán elromlott, vagy mittudoméééén... Ott is két csík, II... Na, akkor rám tört az ipari para, hogy most mi lesz... Gyorsan felhívtam a barátnőmet, én sírtam először félelmemben, majd örömömben, ő nevetett és velem örült. OK, akkor el kell mondanom a páromnak. Ugyan beszéltünk már gyerekről többször, de érjen még a kapcsolatunk, utazgassunk és egybek, tehát csak jövőre terveztük. Zotmund ezt másképp tervezte. Nem beszélve arról, hogy védekeztünk. Hmmm... Hallottunk már mindannyian óvszer szökevényekről, spirál mellett becsúszott babákról, tehát bármi lehet. Ha egy baba jönni akar, akkor semmi és senki sem állítja meg. A párom könnybe lábadt szemmel fogadta a hírt, szenzációs érzés volt.

Teltek múltak a napok, a terhességi tesztek ipari felhasználója lettem, minden márka, minden típusát lepisiltem. Ja, és minden napszakban. A párom bekísért az egyik drogériába és széttárt karral - mint egy tele sales-es a TV Shop-ból - kérdezte: "Na, milyet márkát nem vettünk még???" Mókás volt, nagyon jól szórakoztunk.

Következő lépésként bejelentkeztem az orvosomhoz, de mondtam neki, hogy várjuk meg, hogy mi lesz, hátha megjön. Majd felröhögött és azt mondta: "Zsuzsa! Te tényleg azt hiszed, hogy tizenvalahány teszt téved...?" 

Így tudtuk meg, hogy útban van a kis békánk, mert így hívtam egy ideig.

P.S.: Ma küldd egy képet az egyik barátnőm - gyerek projekten vannak - rajta egy teszt. Ugyan két csíkkal, de nem így II, hanem I- Az egyik csík merőleges volt a másikra... Én még ilyet nem halottam, de Ő sem és mivel felhívta a gyártót, még ők sem...Azt mondták, a két csík, az két csík bárhogy is áll... Aztán elmeséltem neki a saját hülyeségemet és egy bolond százat csinál, Ő is követett. Bevásárolt tesztekből. Szorítok neki, hogy a copfos bent figyeljen, de legyen úgy, ahogy lennie kell.

Love and Peace: Dudo

 

A bejegyzés trackback címe:

https://placenta.blog.hu/api/trackback/id/tr667555672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása